Blogia
CäChÎtÖ

La NeNa Se DeSmElEnA!!

La NeNa Se DeSmElEnA!! yupiiii!! m'he tallat el cabell..."m'he tallat" oseasé jo mateixa...aRrRrRrRaSsS amb les tisores x aki...aRrRrRrRraSsSsS amb les tisores per allà...fiUuU fiUuU amb la cuchilla per aki...fiUuU fiUuU amb la cuchilla per allà! joJOjoJOjoJOjo!! xD
ric pq no m'ha kedat malament...pá q nos vamos a engañá?! pordia haber sigut molt pitjor la veritat...i més habent tingut de tallar troços amb les tisores a la mà dtreta...sera q no la tinc tant inútil!! jejeje! amb lo q no m'atreveixo massa es amb la part de devant...aisss aisss el serrell q es molt delicat!! de moment es queda com està...sempre sóc a temps x fer una trucadeta de emergència a l'Ari...i demanr-li q m'arrecli alguna possible destrossa!!
kina matorrada de cabell m'he tret!! m'ha fet peneta i tot...mitja melena alla dins d'una trista bossa de plàstic... en fin...renovar o morir!! xD
l'únic inconvenient q hi trobo es q ara em pica tot!! tinc el coll i els hombros q lo ardes...mai millor dit!! x presumir...s'ha de patir... xD
armmff...lo del serrell ho deixare pel perruquer(evidentment gay) de la meva avia, algu sap dir si es pot denunciar en cas de no quedar satisfet amb els resultats? tindre q fer una ulladeta al llibre de reclamacións...

...ta na na na naaaaa...pum pum pum...ta na na na naaaaa...pum pum pum...ta na na na na na...ta na na na na na...
Pretty woman,
Walking down the street
Pretty woman,
The kind I like to meet
Pretty woman
I don't believe you,
You're not the truth
No one could look
As good as you
(roy orbison - pretty woman) ---> akesta x tot akell kes mira al mirall i es tira un petò! :D

2 comentarios

min -

a ver q se a hecho la loka esta en el pelo ahora!!!
sta zumbaaa!!!!!!!!!!!!!
zumbada pero seguro q guapisima!!! :P muakssssssssssssssssss xelino adoptame a mi tambien!!!!jejejeje solo faltava eso...

xelinot de la noguera -

Avore avore ets tota una peluca de sant lucas tens una mata de cabells podries fer tortures xines alli dins i un kriadero de polls (pero no que ets molt neta tu :D)
Pos na que ja et veure algun dia d'akest que et deixis caure per cal xelin ja saps lo que has de porta, sino ho recordes es una cosa de roba ja que lo de les dentete ja ho tens no si casi casi d'aki poc t'adoptare pq vinguis a viure aki.
Enga Ciauuuu.