Blogia
CäChÎtÖ

bIsTeC aMb PaTaTeS...

bIsTeC aMb PaTaTeS... són exactament les 8:45 hores del matí a Terrassa city, el sol fa rato q treu el cap per sobre les taulades...i el Xelino s'acaba de passar unes 2 horetes i pico per penjar i fer el logo de "cachito" per q la nena (osigui jo) stigui contenta!! (el teu MoNsTrE rEmUgAdOr et dona les gràcies ;D)
des de la cuina m'arriba l'oloreta de...BISTEC AMB PATATES!! si si...BIS-TEC AMB PA-TA-TES!! no diuen q l'esmorsar és làpat més important del dia? pos potser q començem algun dia o altre a aplicar-ho!! jajajaja
la tele enjegada...CityTV...han fet ja com 3 o 4 capituls de l'Atori el ninja! ...PUTA CANÇONETA!! xD
uOoOoOOoOoOO!! na mica de colesterol pal body de bon matí no? xD

6 comentarios

PuNiX -

Cachita...
nem a veure...
les patates fregides fan michelin. tho diu el super metro sexual punix, q no es moc de pav.
les patates es mengen crues.
si set fa chungo, pos parla el
bolly( alias bolly-k.o) q et dongui un cop de ma.

Un peto (amb llengua)
PuNiX

CaChItO -

...i es q ja t'ho dic sempre...kes lo q té ser gilipolles, weno tu mateix tb m'ho dius de tu mateix aixis q...buen rollito no¿? xD
un patunet!! SiLvI ^^

xelinu -

Va esplicare el que m'acaba de pasar acabado d'arribar de casa la cachito akesta per ferli un bon servei a bon preu.
Doncs be he pillat el meu cali fresquet i me clavat tota lempolla al llavi fent un frec a frec amb els meus grans pinyos de conill rabios pero poc pelut i ara tinc el llavi superior igual que el inferior que no es petit semblo un negret (Sense ofendre a ningu), a mes lo bo es qeu nomes es banda la que sa inflat. Aixi que ja sabeu si voleu una sirugia de llavis rapida l'unic que heu de fer es fotreus una bona ostia amb una empolla de cali plena i pica amb tota la mala ostia a una taula i que se us clavi cilindre de polietile en tot el llavi tambe es pot fer en pits, culs i costellam cientificament probat, gratuit i efectiu i si no us agrada en 3 dies ja ha desaparegut aixi que si us agrada l'unic que teniu de fer es una foto i portarla per dir com ho voleu.
Enga famili de la kely me piro pala piltra del weto que es lo mas ancara que hem sembla que trigare una bona estona.
Arreveure.

Bolly -

dons ra estic cuinan am lolla la paella,e perdut el coneixemen dues vegades,al hospital ni em volien,k passsssssaaaaaaaaaaaa silvi!!!!! estic a ksa teva fen el potul,perke es lo k ai,capulla,ja k la silvia diu k no linsulti,pues ale,a daR POR EL CULO UN RATO,je je je je je jej eje jeje,ja gueda kmenos x teni el mesenger,esteic fins als collons descriure,aixi tinc la nena contenta,nomes fa k dirnos si volem menja,encara ens voldra guina,pro al ajillo o a las tres delicias,petons,abracades,petonets,te lo va a ripiar,esto es la moda chica.
ante todo mucha calma....bultaco power,,,,,,,mols petons

S_i__vI -

Qes cabrón...jat vai dir q si no t'agradava q m'ho diguessis!!! >_< xo no cal q vagis xplikant la parrafada, xq no cal!! xD
not keixis tant q asobre ket fai lentejas a la mejicana...!!!
ale ket petin!!! xD

xelino -

Es mira que es finolis la nena o clar com no tenia ni un puto soft posat pos enga buscas els softs e intalals despres fes-ho i que li agradi a mes amb els 1200 i pico de tipologeis que tinc pos un acaba loco pero wueno tot per una bona causi si li agrada ya esta be ja que realment la fet ella jo nomes feia la part tecnica es a dir pos eso si esta contenta que hi farem